tiistai 13. helmikuuta 2018

Vrk 54

Tänään tiineysvuorokausi 54. Maha alkaa hiukan haitata ja meno on taantunut lähinnä hömpöttelyksi. Vielä Juju jaksaa lenkkeillä, mutta ei kovin kauas enää lähdetä. Tänään aamulla vielä repi keppejä lenkillä ja kanteli niitä, joten ihan hyvin mamma tuntuisi voivan. Ruoka ja uni maistuu. Lämpö on heilahdellut 38 puolin ja toisin, tänään aamulla mitatetta se oli 37,8°C eli ihan normaali vielä, tosin vähän laskussa. Eipä sen vielä pitäisi laskeakkaan.

Vyötärö oli nyt 62cm ja paino eilisellä röntgen käynnillä 19,5kg. Vyötärölle on siis tullut 10cm ja painoa on tullut reilu 5kg lisää.



Eilen tosiaan oltiin röntgenissä ja ell laski masussa olevan 5 pentua, jotka pystyi helposti laskea, mutta sanoi että voisi olla yksi hiukan sivussa piilossa. Tän tyypin pää näkyi, mutta ranka oli jossain solmussa. Katsotaan mitä sieltä on tulossa. Kauheita bailuja tyypit pitää Jujun mahassa, etenkin ruoan jälkeen ja iltaisin, mun ei varsinaisesti käy kauheasti kateeksi Jujun olotilaa tällä hetkellä ;)



Mutta, kyllä mä jo odotan että pennut syntyy. MÄ HALUAN MUN KOIRAN TAKAISIN! Vaikka pentuprokkis on ihana juttu, ja tottakai suurella ilolla niitä täällä odottelen, niin on mulla ikävä mun ahkeraa ja energistä harrastuskoiraa ja sen kanssa puuhailua. Jujua ei kauheasti ole voinut nyt innostella kuitenkaan lenkeillä juoksemaan mun kanssa tai leikkimään, koska se on liikkeissään aika räjähtävä sitten kun innostuu. En ole halunnut että se repii itseään turhaan, vaikka hyvässä lihaskunnossa onkin. Tänään otettiin ihan muutama eteentulo ja PA ja voi miten Jujulla silmät syttyi ja kipinöi kun SAI VÄHÄN TEHDÄ! Hallille ei olla tosiaan enää menty sen viimeisen tokoilun jälkeen, se on vähän liian kiva ympäristö ja innostaa rehkimään enemmän kun kunto ehkä nyt kestää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti